Identifikujeme problémy mající největší dopad na naše podnikání, na nichž našim zainteresovaným partnerům nejvíce záleží, a na tyto problémy se pak soustředíme.
Stránky země
Stránky země: Czech Republic and Slovakia
Stránky země
Stránky země: Czech Republic and Slovakia
Identifikujeme problémy mající největší dopad na naše podnikání, na nichž našim zainteresovaným partnerům nejvíce záleží, a na tyto problémy se pak soustředíme.
Mezi takové hlavní problémy patří ekonomická, ekologická a sociální rizika, jež by mohla poškodit naši pověst a schopnost vytvářet hodnoty v krátkodobém, střednědobém nebo dlouhodobém horizontu.
Ve společnosti Coca‑Cola HBC se snažíme pochopit problémy mající největší dopad na naši obchodní činnost a na naše komunity a zabývat se těmito problémy. Vždy usilujeme o zlepšení našeho přístupu k identifikaci těch nejvýznamnějších z těchto rizik a dopadů a vypracováváme transparentní zprávy o naší snaze a výsledcích v řešení těchto zásadních problémů.
Tento proces zjišťování závažnosti problémů nám přináší vhled do naší obchodní strategie a je zárukou toho, že naše integrované zprávy zaměřené na udržitelnost jsou skutečně relevantní.
Jak probíhá identifikace hlavních problémů a stanovení jejich priority
Abychom mohli identifikovat hlavní problémy ovlivňující naši obchodní činnost, monitorujeme externí trendy a to, jak tyto trendy ovlivňují naši schopnost udržitelného růstu podnikání v čase.
Prioritu zjištěných problémů stanovíme na základě jejich relativního významu pro naše podnikání a pro společnost jako celek tak, že ty nejzásadnější každoročně mapujeme pomocí našich „parametrů závažnosti“.
Tento náš systematický proces vyhodnocování závažnosti problémů nám pomáhá stanovit prioritu jednotlivých problémů v souladu s pokyny pro vytváření zpráv týkajících se dlouhodobé udržitelnosti vypracovanými světovou iniciativou Global Reporting Initiative G4.
Jak zásadní je určitý problém pro naše podnikání, záleží na tom, jak tento problém ovlivňuje:
Učíme se od našich partnerů
Pochopení potřeb a zájmů našich zainteresovaných partnerů, mezi něž patří naši odběratelé, dodavatelé, příslušníci komunit, v nichž působíme, nebo naši zaměstnanci, nám pomáhá stanovit priority jednotlivých zásadních problémů. To nám pak pomáhá vypracovávat dlouhodobě udržitelné obchodní strategie a vytvářet hodnoty v dlouhodobém horizontu.
Aktivně se snažíme zjišťovat názory a stanoviska našich partnerů následujícími způsoby:
Revize významu jednotlivých problémů
Aby bylo zajištěno dobré řízení, provádí výbor pro společenskou odpovědnost působící v rámci představenstva společně s řídicím výborem pro dlouhodobou udržitelnost pravidelné revize našich priorit ve světle měnících se problémů a očekávání.
Pravidelně každoročně provádíme revizi našich hlavních problémů, přičemž dbáme na to, aby taková revize odrážela naše nové informace získané z obchodní činnosti a také od našich partnerů.